A Vodafone tavaly kora ősszel két héten keresztül gyűjtötte modernizált hálózatán keresztül Magyarország minden régiójából azokat a kültérről vagy beltérről, bármiből vagy bármi által keltett hangokat, melyek mindenki számára érdekesek, ugyanakkor hazánkra is jellemzőek voltak. A beküldött anyagokból aztán maga Yonderboi válogatta ki a leginspirálóbbakat, és állította össze belőlük az ország dalát, mely egy látványos fényfestés keretében debütált szeptember 22-én.
Nem ez az első elismerése a Vodafone 3G hálózatán keresztül megszületett projektnek, hiszen a Zsámbéki Romtemplomban megvalósult Yonderboi koncertről készült film a Kreatív által szervezett Arany LolliPOP versenyen az Események kategóriában harmadik lett.
A január 26. és 29. között Cannes-ban megrendezett Midem zenei konferencián, vásáron és versenyen a Vodafone Hangtérkép is bemutatkozhat majd, ahol a vendégművész közreműködésével készített marketing kampány kategóriában a legesélyesebbek között szerepel.
A szekcióban francia, indiai, japán és amerikai ügynökségek és vállalatok is megméretik magukat a többek között a BMG, a Coca Cola, a Nike, a DDB, a Sony Music Entertainment, a Warner Music Group és a Live Nation képviselőiből álló zsűri előtt.
(est.hu/zene)
A sípszó után hagyjon üzenetet!