Elindult a helyi vállalkozásokat segítő, Vállalkozók Akadémiája című program 2012-es előadássorozata.
A Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara kalocsai kirendeltségének szervezésében négy héten át zajlanak előadások, immáron harmadik éve, folyamatosan. Péjó Zoltán, helyi képviselet-vezető saját bevallása szerint mindig is arra törekedett, hogy az előadások a lehető legvegyesebb képet mutassák, így alkalmanként több témakört és érintett csoportot céloznak meg - nem volt ez másképp az idei első előadáson sem.
A szabályok ismeretének további bővítése mellett marketing-segítséget is kaphattak a résztvevők, nevezetesen a Snassz Média Kft. jóvoltából, akik egy, a Facebook minél hatékonyabb kihasználására rávilágító prezentációval készültek. Az elsősorban vendéglátóhelyek számára hasznosítható ismereteken túl persze
sor került a már hagyományosnak számító, Így csináljuk mi c. előadásra is, amelyben ezúttal a Kaloplasztik Kft. mutatta be fejlesztési és válságkezelési stratégiáját. A Vállalkozó Akadémiája a jövő héten folytatódik, és az iparkamara helyi vezetője szerint az előadások tematikája a jövőben sem változik.
A sípszó után hagyjon üzenetet!