Belföld
Magyar imázsfilm: Think again - Less than expected (szerintünk)
Szerző: Gábor János, – 2013-11-01 07:56:37
Think Hungary More than expected (Magyarország több, mint amit várt) ezzel a szlogennel és a hozzá tartozó imázsfilmmel debütál a hétfőn kezdődő londoni WTM-en (Word Travel Market), a világ egyik legjelentősebb szakmai kiállításán a Magyar Turizmus Zrt.(MT Zrt). A film 90, illetve 140 másodperces változatát október 31-én mutatták be a szakmai közönségnek.
A film szerint ez az új nevezetességünk, a gulyás helyett... (?!)
Új kommunikációs keretrendszert dolgoztunk ki" - kezdte tájékoztatóját Horváth Gergely, az MT Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese, majd hozzátette, az új rendszert azért valósították meg, hogy megújítsák Magyarország külföldi stratégiai márkakommunikációját. Az is elhangzott, hogy a szlogen arra is utal, hogy Magyarország sokkal több, mint amire emlékeznek, amit sejtenek, amire számítanak, amit képzelnek rólunk a hozzánk látogató, vagy korábban már nálunk járt turisták.
A külföldre irányuló kommunikáció egyik legfontosabb és leghatékonyabb eszközének különben a külföldi sajtó és turisztikai szakemberek számára szervezett magyarországi tanulmányutak jelentik, vélte a szakember. Az MT Zrt. ezért az elmúlt három évben nyolcezer főt látott vendégül szervezett tanulmányútjai keretében.
Az új imázsfilm feladata, hogy leszámoljon az eddigi Magyarországról kialakult sztereotípiákkal: a puszta, gulyás, csikós klisékkel, amelyek a 80-as évek hangulatára utalnak, viszont sajnos továbbra is a külföldi vendégek nagy része ezek alapján azonosítja be hazánkat" - érvel a marketingszervezet.
A szerkesztő kérdései:a., Csókolom, hova lett a paprika?
b., A népszerűsítő filmek beágyazását nem szokás letiltani. Pont az lenne fontos, hogy minél többen lássák, nem? (egyébként
ITT a link hozzá)
c., Ez így tényleg rendben van?
A sípszó után hagyjon üzenetet!