Telefon: 78 KORONA
SMS: 30 2 KORONA
E-mail: info@koronaradio.hu
Állítólag gyakran kapunk téves vagy pontatlan információkat azzal kapcsolatban, hogy meddig garanciális egy termék, az üzlet, ahonnan vettük, meddig köteles cserélni vagy javítani azt, arról pedig még kevesebbet tudunk, hogy probléma esetén akár közvetlenül a gyártóhoz is fordulhatunk.
Ezen kérdéskörökkel foglalkoztak és tették helyre az információkat a Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara kalocsai képviseletének legutóbbi fogyasztóvédelmi fórumán. A részletekről a program megyei fogyasztóvédelmet képviselő helyettes vezetőjét, dr. Lakó Anitát kérdeztük.
Dr. Lakó Anita, a megyei fogyasztóvédelmi szerv vezető-helyettese a kalocsai fórum kapcsán azt is kifejtette, hogy mikor fordulhatunk problémás termék vásárlása esetén a gyártó céghez, valamint szót ejtett az internetes vásárlásról is.
A sípszó után hagyjon üzenetet!