Nem tudni, hogy egy filmnek jót tesz-e még, ha M. Night Shyamalan nevével promózzák, de a legújabb vele is összefüggésbe hozható film végül nem startolt rosszul a mozikasszáknál (közel 15 millió dollárt kotort össze a nyitóhétvégéjén). Az egyetlen, tényleg kifogástalanul nagyon jó Hatodik érzék óta hatalmas bakokat lövő rendező ezúttal csak a sztori kitalálójaként került fel a Devil stáblistájára, és valószínűleg jobb is, hogy nem ő ült a rendezői székbe, mert ha a hatalmas terekkel sem tudott mit kezdeni az Eseményben, akkor mit művelt volna egy forgatókönyvvel, amely szinte teljes hosszában egy liftben játszódik? A direktor végül a felejthető, de kellően gusztustalan Karantént is jegyző John Erick Dowdle lett. Az előzetes alapján alighanem jó kezekbe került a szkript...
Mindenki berezelt, mikor a biztonsági kamera képén hirtelen széjjelcafatolt hullatömeg villant fel? Vagy fel sem tűnt? Érezted már úgy, hogy valaki a közeledben nem az, akinek látszik, velejéig gonosz, és biztosan nem az anyósod? A Devil a te filmed! És ha tényleg annyira ötletesen ijesztget, mint amilyennek a trailer alapján tűnik, méltán foglalhat helyet a Kör, vagy a Gótika mellett. Ráadásul a tévé, meg a kórházak után végre félhetünk a felvonóktól is. Hajrá, hadd rázzon a hideg! Ja, és egy halvány remény: ugye a befejezéshez semmi köze nem volt Shyamalannak? Mert nem bírnánk elviselni, ha valami szociológiai, vagy ökológiai "megmondomafrankót" bölcsességgel zárulna a mozi. Hagyjuk meg horrornak a horrort, nem kérünk okítást! Az elfér a National Geographicon, de egy szűk liftben biztosan nem.
A sípszó után hagyjon üzenetet!