Telefon: 78 KORONA
SMS: 30 2 KORONA
E-mail: info@koronaradio.hu
Ha valaki először állítja csatasorba saját építésű versenygépét, azt bizony érhetik meglepetések. Korábbi tapasztalatai alapján tudja ezt jól Kovács Miklós és a Qualisport Racing csapata is, ráadásul a technika ördöge a Marokkó-rali ötödik versenynapján újra emlékeztette erre az alaptételre a formáció tagjait.
Hirdetés
Hirdetés
Csütörtökön a viadal leghosszabb, 319 kilométer hosszú szelektív szakasza várt a versenyzőkre. A menet nem ígérkezett könnyűnek, a Scania Qualisport Torpedóval első ízben versenyző Qualisport-trió számára viszont még annál is gyötrelmesebb volt az ötödik versenynap, mint amire számítottak: a rajt után csak néhány kilométert tettek meg, amikor a kisebb kövek és szikladarabok által borított területen olyan elképesztő vibráció lépett fel a kamionban, amelyet a rutinos versenyzőhármas tagjai még sohasem tapasztaltak pályafutásuk során. Czeglédi Péter navigátor a váratlanul fellépő rázkódás miatt nem látta az itinert, a főszerelőt, a középen ülő Ács Lacát is keményen megmozgatta a rázkódás, ezért jobbnak látták félbeszakítani a szakaszt. a szervizparkba visszaérve azonnal megkezdték a hiba okának feltárását. Válaszaink még nincsenek, de jelenleg az a legvalószínűbb, hogy a lengéscsillapítók körül keresendő a jelenség forrása -mondta Kovács Miklós pilóta.
A 2016-os Marokkó-rali ma egy 230 kilométeres szelektív szakasszal zárul, Erg Chebbi dűnéin, a szakasz után Erfoudban, a versenyközpont otthont adó El Ati Hotelban tartják majd az összecsapás díjátadó ceremóniáját.
A sípszó után hagyjon üzenetet!