Telefon: 78 KORONA
SMS: 30 2 KORONA
E-mail: info@koronaradio.hu
Néhány külföldi szállodára is igaz lesz a „jót vagy semmit” mondás. A Tényező rovat kapcsán kiakadtunk, mert egy brit szálloda száz fontra (kb. negyvenezer forintra) megbüntette vendégeit utólag, mert azok rossz véleménnyel voltak a hotelről. ( A büntetés egyébként majdnem háromszor annyi volt, mint amennyit a pár a szobáért fizetett.)
“Mocskos, rohadt, ótvar nyomortanya, amit szerencsétlen hülyék üzemeltetnek.” – Na, ilyet NEM szabad írni a TripAdvisor oldalára, különben jöhet a bünti. Ezt írta az az elégedetlen házaspár az utazóportálra, ahol egyébként bárki pontozhatja és értékelheti a helyet, ahol megszállt. A legmegdöbbentőbb, hogy a hotel "szabályosan" állt bosszút.
A sértődékeny szállodavezető nem úttörő. Egy másik hotel is megsarcolja vendéget, sőt akár a náluk házasodó ifjú párt is, ha a násznép szerint csúnya volt a dekoráció, béna a felszolgáló vagy hideg a húsleves. Ha viszont vagy a násznép tagjai vagy a „fizetett véleményezők”, ajnározzák a hotel szolgáltatásait, akkor akár olcsóbban is megúszható a lakodalom.
Azért kiszűrhető ám, hogy kik a fizetett kamu kommentezők és kik azok akik tényleg jártak az adott hotelben, ugyanis a TripAdvisor oldal újabb szűrővel próbálkozik, bár ahhoz kell a te profilod is. De akadt, aki próbára tette az oldalt, és a munkahely menzáját és egy újság szerkesztőségét regisztrálta mint „hotel” és lám, TOP10-es lett!
A sípszó után hagyjon üzenetet!